Online hirdetések

Online hirdetések

Előtérbe kerül

A jól elkészített és megfelelő tartalommal feltöltött weboldal az alapja az online marketingnek, ami jó keresőoptimalizálással önmagában is eredményes lehet, de legtöbbször szükség van online marketing támogatásra.

A megfelelő hirdetési módszer és stratégia kiválasztásához előbb a célt kell meghatározni, hogy a lehető legjobb konverziós arányt érjük el. Ez az online marketing kampány tervezés első lépése.

Adwords találati lista és display hálózat

A Google Adwords reklámfelületeit azokban az esetekben ajánljuk, amikor az ügyfél célzottan keres szolgáltatásra vagy termékre. Ebben az esetben a cél az, hogy Ön organikusan vagy fizetett hirdetésekkel a legjobb pozícióban jelenjen meg.

Lehetősége van figyelemfelkeltő grafikus vagy animált hirdetéseket használni a display hálózaton. A szöveges hirdetések jobban beleolvadnak a Google találati lista organikus elemei közé.

  • Jól tervezhető marketing kampányok.
  • Jól célozható érdeklődési kör és felhasználói adatok alapján.
  • Valós időben követhető és azonnal korrigálható a tervezett marketing költség felhasználása.

Hirdetések közösségi hálózatokon

(Facebook hirdetések, LinkedIn hirdetések, Instagram hirdetések, Twitter hirdetések)

Az elmúlt időszakban az online marketing  piacon megjelentek a közösségi média felületek, mint új és erős hirdetési platformok. A szokásos szűréseken felül egy sokkal pontosabb viselkedés alapú célzásra van lehetőség. A Facebook rendszerén belül akár teljesen perszonalizált hirdetéseket is megjeleníthetünk.

  • Modern, interaktív hirdetési szolgáltatások és termékbemutatók.
  • Megfelelő beállításokkal a legszélesebb körben bemutathatja cégét vagy szolgáltatásait.
  • Azonnali visszajelzés lehetősége a fogyasztóktól.
  • A legmegfelelőbb csatorna a márka bevezetésére és a köztudatba.
  • A Facebookon keresztül érhetjük el a vásárlóképes fogyasztók legszélesebb körét.
  • A Twitteren főleg célzott szakmai és brand hirdetések dominálnak.
  • Az Instagram inkább a fiatalabb generációk körében népszerűség növelésre alkalmazható.
  • A LinkedIn a professzionális B2B hirdetési csatorna illetve a személyes brand építés eszköze.

Remarketing és retargeting

Mindegyik felsorolt hirdetési platform lehetőséget biztosít, hogy újra elérjük a korábbi érdeklődőket és ügyfeleket. A remarketing nem csak a korábban konvertáló (vásárló, megrendelő) személyeket szólítja meg, hanem a vásárlási folyamatot elhagyó, lemorzsolódó ügyfeleket is.

  • Újra aktivizálható közösség.
  • Gyors termékbevezetés és szolgáltatás értesítés a korábbi ügyfelek körében.
  • Kizárással megszólíthatóak a korábban még el nem ért személyek.
  • Kiegészítő termékek vagy ügyfél viselkedés alapján célozható hirdetések.

kapcsolat@mcdirect.hu

Róna utca 127/b, 1145

Budapest, Magyarország

+ 36 1 467 70 90

Hét - Pén: 8:00-16:30

A www.mcdirect.hu honlapon található minden tartalmai szerzői jogi oltalom alatt állnak. Azok bármilyen formában történő felhasználása kizárólag az M.C. Direct Kft. Írásos engedélyével lehetséges. Az M.C. Direct Kft. a honlap használata során tudomására jutott személyes adatot a személyes adatok védelméről és nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. Törvény rendelkezéseinek megfelelően kezeli. Bármely személyes adat eljuttatása az M.C. Direct Kft.-hez hozzájárulásnak minősül ahhoz, hogy az M.C. Direct Kft. az ügylet jellege által meghatározott célból és ideig azt nyilvántartsa és kezelje.

M.C. Direct Kft. 1998-2017