Keresőoptimalizálás (SEO)

Keresőoptimalizálás (SEO)

Előtérbe kerül

Miért fontos a keresőoptimalizálás?

A jól elvégzett keresőoptimalizálás rengeteg állandó reklám költségtől kíméli meg a weboldal tulajdonosokat. A találati listákon jól szereplő weboldalak és webalkalmazások már az organikus forgalomból is képesek profitot hozni.

On-site SEO, keresőoptimalizálás már a fejlesztés első percétől

A weboldalak, webáruházak fejlesztésénél a folyamat egyik legfontosabb eleme, hogy az elkészült honlap lehetőleg automatikusan, minimális beavatkozással megfeleljen a keresőoptimalizálás alapvető technológiai feltételeinek.

  • Egyedi fejlesztésű weboldalak esetében figyelemmel kell lenni a meta elemek automatizálására, a canonical elem használatára, az automatikus átirányítások korrekt programozására.
  • CMS rendszereknél a SEO modulok, pluginok beállítása és folyamatos karbantartása frissítése szükséges.
  • Automatizált sitemapek programozása, kezelése, frissítése.
  • Lehetőség szerint a mobil verzió mellé AMP oldalak készítése a Google találati lista kiszolgálása érdekében.
  • Rich snippetek, mikroformátumok beépítése a weboldalakba. Rich snippet optimalizálás.

Google és a többi kereső

Való igaz, hogy jelenleg a legfontosabb szereplő a Google a keresők piacán, de hiba lenne az összes többi szereplőt kizárni a fejlesztésnél és a keresőoptimalizálásnál. Vannak olyan elemek, amiket a Google ma már nem használ (pl.: a meta keyword), de más keresők még támaszkodnak rá. Ezeket az eszközöket is érdemes használni, hogy a weboldalunk ne csak egy lábon álljon.

Weboldal elemzés, helyezésvizsgálat

A keresőoptimalizálás fontos lépése a honlap átvizsgálása, auditálása, hogy tisztában legyünk az on-site hibákkal. A technológia hibák javítása után van lehetőség a további optimalizálási eszközök bevetésére.

A helyezésvizsgálattal megállapítható a weboldal pozíciója a Google és a többi kereső szolgáltatás listáján. A helyezésvizsgálat egyben lehetséges eszköz a versenytársak felmérésére is.

Linképítés, tartalommarketing

Bár a tartalommarketing egy nagyobb, komplexebb falat, de alapvetően a keresőoptimalizálás támogatására használhatjuk az online aspektusait, míg a linképítés a helyezések között segít előbbre lépni.

  • Blogok, PR cikkek.
  • Prezentációk, bemutatók (Prezi, Slideshare, Office365)
  • Videók (Youtube, Facebook Live, Vimeo)
  • Közösségi platformok.
  • Medium cikkek.
  • LinkedIn publikációk.
  • Infografikák készítése.

Kapcsolódó szolgáltatások

Weboldal fejlesztés és üzemeltetés Marketing tanácsadás Adatbázis építés – Lead generálás Közösségi média kezelés

Kapcsolódjunk

kapcsolat@mcdirect.hu

Róna utca 127/b, 1145

Budapest, Magyarország

+ 36 1 467 70 90

Hét - Pén: 8:00-16:30

A www.mcdirect.hu honlapon található minden tartalmai szerzői jogi oltalom alatt állnak. Azok bármilyen formában történő felhasználása kizárólag az M.C. Direct Kft. Írásos engedélyével lehetséges. Az M.C. Direct Kft. a honlap használata során tudomására jutott személyes adatot a személyes adatok védelméről és nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. Törvény rendelkezéseinek megfelelően kezeli. Bármely személyes adat eljuttatása az M.C. Direct Kft.-hez hozzájárulásnak minősül ahhoz, hogy az M.C. Direct Kft. az ügylet jellege által meghatározott célból és ideig azt nyilvántartsa és kezelje.

M.C. Direct Kft. 1998-2017