Kimenő hívások – Telemarketing

Kimenő hívások – Telemarketing

Élő hanggal

A kimenő telefonos hívások a sales és marketing folyamatok egyik legerősebb támogatói, közvetlenül, élőszóval tudjuk megszólítani a célcsoportot. A sikeres telemarketing kampány alapja, hogy jól képzett és gyakorlott operátorok végezzék a kimenő hívásokat.

Mikor érdemes call center szolgáltatásokat igénybe venni

A leggyakrabban telefonos értékesítésre és időpont egyeztetésre használt marketing eszköz, de számos más felhasználási lehetősége is van.

  • Telesales kampány (telefonos termékértékesítés, telefonos szolgáltatás értékesítés, telefonos termékismertető)
  • Telefonos időpont egyeztetés (telefonos toborzás, találkozó szervezés, telefonos rendezvényszervezés, telefonos üzleti partner keresés /match making/ )
  • Telefonos lead generálás (linkelni)
  • Telefonos kérdőív kitöltés
  • Telefonos adatfelvétel és telefonos adategyeztetés, adatfrissítés
  • Telefonos csomagszállítási címegyeztetés és kézbesítési utánkövetés
  • Telefonos elégedettségmérés és telefonos közvélemény kutatás
  • Telefonos piackutatás
  • Telefonos ismertség növelés, telefonos brand építés
  • Általános hideghívás, címlista feldolgozás
  • Többkörös telefonos egyeztetés (telefonos emlékeztető hívások)

Call center tevékenység 2004 óta

Call centerünk jelenleg 80 telefonos munkaállomással rendelkezik, amely korlátlanul bővíthető és távolról is teljes értékűen elérhető. Microsoft-Lync alapokra épülő saját fejlesztésű telefonos rendszert használunk, ami lehetővé teszi a prediktív, vagy progresszív tömeges tárcsázást vagy a kampányra szabható adatbázis és operátorlétszám alapú hívási módszert. Minden kampányhoz egyedi operátori felületet programozunk és igény esetén össze tudunk kapcsolódni az Ügyfél CRM/vállaltirányítási rendszerével vagy integrálni tudunk bármilyen webes felületet. Telefonos kampány támogatására tudunk azonnali  emailes tájékoztatót, meghívót küldeni vagy sms értesítőt a beszélgetés eredményéről vagy az egyeztetett időpontról.

Hívásainkról, a kampány állapotról, a kampány eredményekről, operátori tevékenységről teljeskörű személyreszabható statisztikát biztosítunk. Minden beszélgetésünkről egyedi azonosítóval ellátott és személyre szabottan kategorizált rögzített hanganyag készül, amit igény esetén átadunk ügyfeleink részére vagy elérhetővé teszünk számukra.

Tapasztalt és magasan képzett állandó operátori gárdával rendelkezünk. Folyamatosan vizsgáljuk és figyelembe vesszük a kampánytervezésnél, hogy melyik operátorunk milyen területen a legeredményesebb és a legoptimálisabb csapatot állítjuk össze. Kiemelt figyelmet fordítunk operátoraink rendszeres képzésére, a kampányok során szerzett tapasztalatokat megosztjuk egymással és hasznosítjuk a további munkák során.

Nagy tapasztalattal és szakértelemmel, de rugalmasan és személyre szabottan készítjük el scriptjeinket, hogy a kampányt a lehető legsikeresebben bonyolítsuk le. Új kampány indításánál az első napok tapasztalatait az ügyfél közreműködésével – akár a helyszínen – kielemezzük. Szükség esetén módosítunk a scripten vagy változtatunk az telefonos híváslistán.

A sikeres telemarketing kampány egyik legfontosabb része a megfelelő, jól szegmentált célcsoport adatbázis, folyamatosan frissített, legális címlista adatokkal. Ehhez biztosítjuk a megfelelő céges marketing adatbázist és folyamatosan bővülő és aktualizált fogyasztói adatbázist (eletepitok.hu magánszemélyes adatbázis).

Kapcsolódjunk

kapcsolat@mcdirect.hu

Róna utca 127/b, 1145

Budapest, Magyarország

+ 36 1 467 70 90

Hét - Pén: 8:00-16:30

A www.mcdirect.hu honlapon található minden tartalmai szerzői jogi oltalom alatt állnak. Azok bármilyen formában történő felhasználása kizárólag az M.C. Direct Kft. Írásos engedélyével lehetséges. Az M.C. Direct Kft. a honlap használata során tudomására jutott személyes adatot a személyes adatok védelméről és nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. Törvény rendelkezéseinek megfelelően kezeli. Bármely személyes adat eljuttatása az M.C. Direct Kft.-hez hozzájárulásnak minősül ahhoz, hogy az M.C. Direct Kft. az ügylet jellege által meghatározott célból és ideig azt nyilvántartsa és kezelje.

M.C. Direct Kft. 1998-2017