Bejövő hívások – Ügyfélszolgálat

Bejövő hívások – Ügyfélszolgálat

Élő hanggal

Minden fejlődő cég életében eljön az az idő, amikor annyi megkeresést kell fogadnia, amivel egy átlagos irodai asszisztencia már nem tud megbirkózni. Olyan marketing kampányok, promóciók, nyereményjátékok esetében, ahol rövid távon nagy mennyiségű bejövő megkeresés érkezik telefonon, e-mailben, interneten vagy postai levélben érdemes külső ügyfélszolgálat segítségét igénybe venni. Hosszútávú kampányok, klasszikus ügyfélszolgálati feladatok, rendelésfelvétel és információs vonali szolgáltatások esetén szintén költséghatékony megoldás a kihelyezett bejövő híváskezelés.

Ügyfélszolgálati tevékenység

Tizenkét év tapasztalata áll mögöttünk közép és nagyvállalkozások, biztosító és pénzügyi társaságok kihelyezett ügyfélszolgálatának üzemeltetésben. Bármilyen csatornán érkező megkeresésre a nap 24 órájában azonnal tudunk reagálni.

Rendelésfelvétel

Ügyfeleinknek komplex megoldást nyújtunk a telefonos (e-mailes) megrendelés felvétel mellett a termékek tárolásával, csomagolásával, címzésével, postázásával és utánkövetésével. Az adott feladatra felkészített operátoraink a rendelés felvételen kívül teljeskörű tájékoztatást és esetleges upsell vagy keresztértékesítést is végezhetnek.

Információs vonal, nyereményjáték

A fogyasztók igénylik, hogy nyereményjátéknál vagy meghatározott ideig tartó promóció esetén azonnal feltehessék kérdéseiket és arra a legrövidebb időn belül választ kapjanak. A saját online játékunk mellett számtalan promóciós nyereményjátékot lebonyolítottunk így nagy tapasztalattal rendelkezünk ezen a téren is.

Kihelyezett call center

Azoknak a kisebb vállalkozásoknak is segítséget nyújthatunk, ahol nincs erőforrás vagy dedikált ember a megkeresések fogadására, időpont és találkozó egyeztetésre, lead generálásra. Levesszük a terhet a megbízónk válláról olyan alkalmazotthoz hasonlóan, aki több területen is kompetens, szakértő segítséget nyújt

A fentiekhez biztosítani tudjuk az alábbiakat:

  • Telefonhívás (akár 24/7, idegen nyelven is)
  • SMS (azonnali sms fogadás és küldés, akár változó adatokkal is)
  • Chat (folyamatos emberi jelenlét és chatbot algoritmus programozás)
  • E-mail levelezés kezelése, kérdés esetén egyeztetés a megbízóval

Kapcsolódó szolgáltatások

Promóciók és nyereményjáték szervezés Adatrögzítés SMS kampányok

Kapcsolódjunk

kapcsolat@mcdirect.hu

Róna utca 127/b, 1145

Budapest, Magyarország

+ 36 1 467 70 90

Hét - Pén: 8:00-16:30

A www.mcdirect.hu honlapon található minden tartalmai szerzői jogi oltalom alatt állnak. Azok bármilyen formában történő felhasználása kizárólag az M.C. Direct Kft. Írásos engedélyével lehetséges. Az M.C. Direct Kft. a honlap használata során tudomására jutott személyes adatot a személyes adatok védelméről és nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. Törvény rendelkezéseinek megfelelően kezeli. Bármely személyes adat eljuttatása az M.C. Direct Kft.-hez hozzájárulásnak minősül ahhoz, hogy az M.C. Direct Kft. az ügylet jellege által meghatározott célból és ideig azt nyilvántartsa és kezelje.

M.C. Direct Kft. 1998-2017